بهترین راه درمان میگرن چیست؟
نوشته شده توسط : حامد

بهترین راه درمان میگرن چیست؟

میگرن یکی از مشکلات بسیار شایع است که افراد زیادی از آن رنج برده و راه درمان خوب نیز برای این بیماری پیدا نمی کنند. در این مقاله در مورد این مشکل و راه های درمانی آن صحبت خواهیم کرد.

میگرن چیست؟

این نوع سردرد به صورت تیر کشیدگی دردناک در ناحیه ی پیشانی، شقیقه ها و پشت سر ایجاد شده که برای فرد دردناک است. این تیر کشیدگی با علائم خاصی همراه است. بیشترین و بارز ترین  علامت میگرن حساسیت به نور و صدا است. فرد دچار این بیماری غالبا با محرک های نور و صدا دچار حالت تهوع و استفراغ می شود. تعداد دفعات حمله ی آن در افراد مختلف متفاوت بوده و ممکن است از یکبار در هفته به چند بار در هفته و یا حتی ماه متغیر باشد.

عوامل تشدید کننده ی میگرن

عوامل تشدید کننده ی میگرن شامل استرس و اضطراب و خواب نا منظم است. شما می توانید با روش های ساده نظیر تغییر در سبک زندگی و تغذیه ی سالم علائم میگرن را کاهش دهید. بهتر است در هنگام خواب چند صفحه کتاب مطاله کنید، از وعده های شام سبک استفاده کنید، از گرفتن گوشی در دست در رختخواب خودداری کنید. از موادی که منجر به تشدید میگرن می شوند خودداری کنید مانند: گلوتامات،تیرامین،آسپاتام،مس،نیتریت، کافئین و...

مکمل های فوراور و بهبود میگرن

نمایندگی فوراور به عنوان بزرگ ترین تولید کننده ی محصولات کمک درمانی با کیفیت فوق العاده  دارای محصولات شگفت آوری در زمینه ی بهبود میگرن است. این محصولات غنی شده از مواد مغذی مورد نیاز برای بدن بوده و به دلیل طبیعی و گیاهی بودن هیچ عارضه ی خاصی به دنبال ندارند. با رعایت موارد بالا و استفاده از محصولات فوراور شک نکنید می توانید نتیجه ای فوق العاده دریافت کنید. محصولات کمک درمانی میگرن فوراور شامل:

ü     آلوئه برای نکتار

ü     رویال ژلی

ü     آلوئه هیت لوشن

ü     فوراور نیچرمین

ü     فوراور جینگو پلاس

ü     امگا 3و6و9

هستند. استفاده از این محصولات گیاهی در بهبود بسیاری از مشکلات و همچنین رفع نیاز های طبیعی بدن  شما را یاری خواهند کرد.همچنین استفاده از مکمل های غذایی فوراور تکمیل کننده ی مواد مغذی بدن بوده و بدن شما را از ابتلا به صد ها نوع بیماری ایمن می کنند.





:: برچسب‌ها: درمان میگرن،مکمل های فوراور،محصولات فوراور ایران،شرکت فوراور تهران،بهبود میگرن به صورت گیاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 494
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: